2011. november 29., kedd

Változás...

Bizonyára feltűnt, hogy címet változtattam, ennek oka pedig nem más, minthogy kaptam egy nagyon kedves levelet Vandától, aki arra figyelmeztetett, hogy a leírt szónak néha nagyobb ereje van, mint a gondolatoknak.
Teljes mértékben igaza van.
S, hogy sorsunk ezen már ne múljon, íme lett új cím.
Remélem néhány héten belül valósággá válik...
Persze mindent meg is teszek céljaink érdekében: hirdetek és hirdetésekre válaszolok, telefonálok, érdeklődök, levelezek, csak a leghatékonyabb mód, a személyes keresgélés nehézkes 300 km távolságból.
A jövő héten, azonban ismét ott leszek, és majd megosztok Veletek néhány szép fotót. (Legutóbb annyira szakadt az eső, hogy eszembe sem jutott fényképezni, örültem, hogy halad az autó, és csak néhányszor akadtam el útközben.)

Advent van, a reményteli várakozás időszaka...
Tavaly szentestén, amikor áhítattal álltunk a fenyőfa mellett, úgy éreztem, ebben a házban ez az utolsó karácsonyunk, - remélem nem tévedtem, és idén karácsonykor majd ott állunk egy romos házban, egy picike fenyővel, és egy új élet reményével...

5 megjegyzés:

  1. Pedig már azt hittem, hogy azt jelenti a címváltozás, hogy... De majd csak hamarosan azt jelenti!

    VálaszTörlés
  2. Folyt.: És akkor visíthattok zombival :)))

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon remélem sőt tudom hogy jó lesz Nektek ott!Az elején nem sok időtök lesz a barátokra,társaságra,rengeteg dolgotok lesz!kivánok Nektek sok szerencsét...biztos hogy jó választás lesz!..lehet hogy egyesek csóválják majd a fejüket..jaj..az a világvégén van!nem igaz,ne higgyetek senkinek:az egy CSODAVIDÉK..még a neve is az...ott minden oly szép és érintetlen...barátok pedig lesznek újak!!!!Várom majd a híreket!

    VálaszTörlés
  4. A cim sokkal jobb..az hogy "lehetetlen."..re..NINCS lehetetlen!:)

    VálaszTörlés